Monday

Diari Di Pagi Hari

4.30 pg: Selepas mengharungi perjalanan lebih 5 jam, akhirnya aku sampai gak ke bumi USM sedangkan hati aku berat nak tinggalkan kampung

4.45 pg: Perut aku meminta diisi dengan benda yang mengenyangkan, sedangkan kat umah aku dah melantak sepuas-puas hatinya

5.15 pg: Mata aku xde tanda-tanda untuk tertutup, aku pun buka laptop dan buat apa yang perlu

6.00 pg: Solat subuh

6.30 pg: Mata aku berjaya untuk ditutup

7.45 pg: Alarm hp aku berbunyi, off dan sambung tidur untuk beberapa minit lagi

8.15 pg: Alarm terus mengejutkan aku, aku gagahkan diri untuk bangkit dan terus ke bilik mandi

8.30 pg: Hensem2kan diri dan terus ke parking motor, belai sikit2 motor nouvo aku, dah 3 hari aku tinggalkannya. Kemudian menuju ke bangunan C10 untuk menukar profesion sebagai penjual Berita Kampus.

8.40 pg: Sampai C10, tetapi tidak dapat mengesan sebarang jejak2 penjual BK

8.45 pg: Balik ke 210 L12 dan cuba untuk sambung tidur

nota d kaki: Mengapa tiada seorang pun bagitau BK akan dijual esok, sape nak menjawab aku tak cukup tidur hari nie.

No comments: