Tuesday

Dugaannya...

Opss, nie bukan pasal lagu Hujan - Dugaannya tue. Gua nak story mory pasal minggu exam nie. Banyak betul dugaanya datang, semuanya menyebabkan waktu study gua terbantut disebabkan oleh gua sendiri sebenarnya. Huhuhuhu
Minggu exam nie banyak la plak kaki2 dvd n games yang tumbuh. Tak tau la plak daripada diorang dapat supply dvd ngan games nie. Masa2 lain xde plak nak supply kat gua. Nie yang gua geram campur suka sebenarnya. Dah orang bagi kat kita, kita terima la, nanti kecil hati plak diorang kalu gua tak terima.
Kalu dah main games gan tengok dvr tau2 je la, mesti 2-3 jam, memang tak perasan langsung masa berlalu. So masa study gua hilang bergitu saje. Apa nak jadi ngan gua nie, kata nak tingkatkan pointer semester nie, tapi banyak buat perkara yang tak berapa faedah. Adussss... Tapi ngan main games dan tengok dvd nie dapat gak release tension, almaklum la, banyak sangat yang nak kene cover.
Papepun, gua akan cuba untuk study smart dengan masa yang masih ada sebelum exam untuk mendapat pointer yang lebih baik dari semester lepas. Orang kata, jangan study hard tapi study smart.
Nota d kaki: Jom g study kat library <---Bleh caya ke nie

No comments: