Thursday

Hari Ini Dalam Sejarah...

Hari nie (25/9) gua kene present untuk paper HSA101, malam td gua dah prepare kaw2 tim, org kata kalu nak lebih confident masa bentang nnt, cuba present depan cermim. So gua pun try la. Boleh la tahan. Lepas solat subuh gua rasa nak baca note sej 2, mana la tau kot2 dapat soalan cepu emas ke nnt. Tau2 je la bdk2 U zaman skrg nie. Tp gua rasa gua perlu sambung beradu balik sebab malam td pun dah banyak gua prepare, sampai jam 3 pagi. So secara automatiknya, kalau dapat soalan cepu emas gua tibai je la apa yang patut.

Kelas tutorial gua pukul 9 pg. Kelas pagi baru fresh, tp gua rasa cam x sedap badan. Rasa nak demam pun ada. Tp gua semangat dan diri gua jugak. Semangat Malaysia Boleh tue ada dalam diri gua. Alhamdulillah, gua rasa gua telah present dengan lancar walaupun ada sedikit tersekat2. Tp gua x tau mengapa gua tengok hasna (member group) cam kalut semacam je. Lepas abis present tue, sesi soal jawab. Soalan yang gua dapat ialah "apa maksud kasi" Gua rasa nak tergelak, tp gua still cool. Apa la budak first year nie, maksud kasi pun x tau. Masuk sekolah rendah balik la wei. Bagi la soalan yang kaw2 tim skit.

Gua memang sampai sekarang rasa x sedap badan. Rasa nak demam je. Member gua skrg dah demam, roomate gua pun nampak cam tak brape sihat je. Ya Allah, Jauhkanlah aku dari sebarang masalah, mohon untuk sentiasa sihat. Amim. Dua malam lepas, gua duk lepak kat Kedai Makan Nur Mutiara Tomyam sampai jam 2 pagi, duk borak ngan kawan ngan awek dia skali, dah lama rasanya x borak ramai2 nie. Tp nyamuk punya la banyak, tp kitaorg buat dek je kat nyamuk tue. Keesokan harinya gua dapat tau member gua dah demam kaw2 tim, nie yang buat gua naik risau. Manala tau kot kene deman denggi ke, minta jauh la. Gua nak raya, assignment gua belambak berguni2 lagi x buat. Minggu lepas pun selebriti blogger hilang punca kene deman denggi, tp skrg dah ok kot.

nota d kaki: gua takut nak jumpa doktor

No comments: