Monday

Virus oh Virus

Virus telah menyerang laptop ku hingga tak bleh buka langsung window. Tak pasal2 duit aku melayang RM70 untuk format dan install anti virus yang original. Aku pun tak tau lagi keberkesanan anti virus nie. Ok atau KO kalu kene serang ngan tentera virus nie.

Sebeb tentera virus nie jugak la software untuk aku buat assignment kene install balik. Tak pasal2 aku nak kene buat muka tak mahu ngan abg min esk kat pusat pengajian. Nak install sendiri, kot jadi yang trail version. Aku pun tahu kat pusat pengajian pun guna yang cetak rompak jugak.

Tapi nak buat assigment, aku kene cari buletin sebab assignment kali nie suruh buat newsletter buletin. Semua buletin yang aku dapat semuanya dalam bentuk majalah. Tension betul. Nak buat buletin tue tak pasti lagi jadi ke tak. Aku pun bukanya mahir lagi ngan software tue. Nak cantikkan newsletter, nanti aku rasa jadi makin tak cantik kot.

nota d kaki: Guna anti virus bitdefender.

1 comment:

su said...

kalau kat tempat kak su..nak format laptop kene 8o hengget! huhu...