Thursday

Tag Ke-3 Dari Flora

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama tersebut?
Apa Gua Pikir
Aku letak nama blog nie camtu sebab, aku tulis blog nie berdasar apa yang aku pikir. Yang aku tak pikir aku tak tulis
Apakah nama link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
guapikir.blogspot.com
nama link nie sama je ngan nama blog aku.
Apakah "method" penulisan dalam blog anda?
Macam2 ada, apa yang aku rasa nak tulis, aku tulis
Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Stakat nie, aku tak pikir lagi. Sebab blog nie tempat aku nak luahkan isi hati, jantung aku. Kiranya blog nie buah hati, pengarang jantung aku la
Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Aku nak tulis lebih2 pun x berani sebab tak pernah jumpa face 2 face. Papepun aku rasa dia nie "MeRuPaKan SeOrAnG pELaJaR BuSinEss & E-CoMmErCe ++ SeOrAnG YaNg SiMpLe ++ PeMaLu ++ BeRtAnGgUnGjAwAb (insyaALLAH) ++ SeOrAnG yAnG sAnGaT MaNjA dAn PeRiAnG ++ SuKa BeRkAwAn dAn MeNeRimA dEnGaN sEadAnYa ++ "
Aku ambik trus dari blog dia.
Senaraikan 5 orang yang anda akan TAG
aku baru je tag mereka2 2 hari lepas. Sesape yang nak jawab dipersilakan.
aku bagi free

No comments: