Saturday

Aku Parah

Betul gak kata en. Syamsuri masa buat latihan kompang untuk Impact Week lepas. Orang macam tue jangan buat baik sangat, nanti dia jadi lain plak.
Nampaknya apa yang dikatakan oleh en. Syamsuri tue aku kene terima gak. Dan sekarang aku semakin cuba untuk buat tak tau dengan kata lain menjauhkan diri darinya.
Aku tolong atas dasar kawan dan tak lebih dari tue. Aku tak kisah ngan kawan2 aku semua, bagi aku tolong dengan ikhlas, nanti dapat pahala. Dah la pahala aku nie tak banyak. Berat kat dosa je kot. Heheheh
Yang aku paling terkesima bila dia YM aku, dia tulis yang dia tak faham dengan perangai aku. Apa kejadahnya pun aku tak tau. Aku layan kawan2 fair and square semua. Adil dan saksama. Tak lebih dan tak minta balasan. Tapi kalu nak belanja makan, bagi duit aku terima dan ambik jer. Rezeki jangan tolok, musuh jangan dicari.
Lagipun aku rasa, perangai aku nie paling unik kot kat dunia sebab bagi aku sikap dan perangai aku, orang yang baru kenal memang takkan faham perangai aku. Kawan2 rapat aku pun ambik masa nak faham perangai aku. Niekan pula dia yang baru kenal aku.
Aku akui, dia nie bijak dan pandai berbanding aku. Aku pun pandai gak, tapi malas je lebih. Dia mesej aku, kalu ada masalah dan nak tanya berkaitan exam, pintu bilik dia berbuka 24 jam untuk aku. Aku rasa nak rebah ala2 kartun jepun jer.
Adakah aku yang salah erti atau dia yang salah erti. Budak2 pompuan pun dah ada yang cakap aku skandal dengan dia. Apa kejadah beb skandal sama jantina.
Nota d kaki: Tuhan jadikan makhluk itu berpasang-pasangan, lelaki dan perempaun. Jantan dan betina.

1 comment:

LUQMARINA said...

wehh aku tahu sape maksud ko..huhuhu ala kami memain jola wehhhh ko pon...awat nak poning2 pk..Apa Gua Pikir?ahaks..