Tuesday

Adusss, Flora Mengetag Aku Lagi

1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) Post the image of this award to your posting
4) Give it to 10 friend of yours

1. Aku harap agar, dapat kesihatan yang berpanjangan (tp sakit sikit2 pun best gak, baru dapat rasa nikmat dunia)
2. Dapat sambut ngan kengkawan dan family. (besday thn nie sambut ngan kwn2, tp tragedi telah berlaku)
3. Kawan-kawan dapat terima aku seadanya, bkn sebab aku bwk motor kat sini (Hehehehe)
4. Aku harap, Semester nie, result aku semakin meningkat, asyik statik je setiap sem
5. Aku nak happy happy selalu, x nak moody
6. Abis belajar nanti, terus dapat keje
7. Kawan-kawan yang hutang ngan aku, dapat bayar ngan kadar segera (nak mintak direct, segan skit)
8. Dapat hadiah banyak2 (Tahun nie satu hadiah pun x terima)
9. Dapat kebahagian dan keberkatan di dunia dan akhirat (keberkatan --> kaf ba ra kaf alif ta alif nun)
10. Pasangan idup yang solehah (Insya Allah)
Aku tak nak tag sesape pun, sape nak jawab, jawab la. Aku bagi free
Nota d kaki: Aku harap semua wish aku tue, aku akan dapat suatu hari nanti.

No comments: