Saturday

Apasal Buat Hal Nie

Ko tau tak betapa pentingnya ko dalam idup aku nie. Xde ko camner la aku nak call dan antar sms kat kawan2 aku. Sape nak hiburkan aku dengan lagu2 masa kini dan retro sepanjang hari terutama masa aku ngah busy menyiapkan assignment yang tak abis2 lagi.
Apasal la ko nak rosak time2 aku tengah pokai sekarang nie. Nak baiki ko bukannya murah, mau kene ada RM100 keatas, dalam bank aku, cuma ada cukup2 makan untuk seminggu jer. Lain2 minggu aku kene tunggu dari sumber2 kewangan yang lain.
Orang kata ko nie tahan lasak, payah nak rosak dan macam2 lagi orang puji ko. Tapi sekarang, ko dah rosak plak. Aku cuma pakai ko tak sampai dua tahun lagi. Tapi ko dah start buat hal. Camner aku nak percaya generasi2 ko akan datang.
Aku harap, aku bangun pagi esok, ko dah sihat macam sedia kala. Kalau tak terpaksa la ko aku rembat dalam laci jer. Ko nak duk terperuk sorang2 lama2?
Nota d kaki: Nokia 3310 Klasik

No comments: