Wednesday

Lepas Geram

Aku tengah geram sekarang nie sebab makhluk tuhan mana yang telah rembat helmet aku. Kes nie berlaku masa aku pergi kuliah petang tadi. Sebab aku sampai lambat, aku terlupa nak sangkut helmet bawah seat motor. Abis je kelas, helmet aku tak dapat dikesan oleh radar.
Tak pasal2 aku nak kene beli yang baru. Kalu harga murah xpe la, nie maunya abis RM50 pulak. Dah la aku ngah pokai, sekarang pun dah guna duit dari sumber ke-dua.
Aku nak sumpah, sape yang curi helmet aku, dia jadi helmet jugak nanti. So kalu sesape jumpa helmet, dan kawan2 dia hilang tak dapat dikesan. Sah la sumpahan aku menjadi.
Nota d kaki: Kalau la undang2 kat Malaysia tak wajibkan pemakaian helmet, kan senang idup aku.

1 comment:

Ladybug Yna said...

tu ah. helmet lak besor gedabak. nk lipat2 uat masuk beg pon xley...

**aku mengarut kah? hehe.