Thursday

Apa Lagi

Kenapa ia berlaku lagi, perasaan aku menjadi tidak tenang 2-3 hari nie. Aku rasa seperti apa yang aku lakukan, semuanya tidak kena. Nak buat assignment, fikiran berserabut. Nak edit untuk BK, aku jadi tiada idea walaupun aku dah tetapkan semua apa yg aku harus ubah.
Adakah ini disebabkan oleh salah faham antara aku ngan dia dan yang lain-lain. Dia kata aku akan tidak tenang selepas kejadian tersebut. Mungkin apa yang dia katakan itu, ada benarnya.
Tapi aku cuma berharap, jika dia membaca n3 aku nie, dia dapat maafkan aku. Kita lupakan semua kisah-kisah dan hal yang telah berlaku. Kita mulakan hidup baru. Sedangkan Nabi ampunkan ummatnya, apatah lagi kita cuma INSAN BIASA.
Mungkin aku kene balik kampung untuk tenangkan diri. Itu memang yang aku selalu lakukan untuk mencari ketenangan hidup. Mengadap muka family memang memberi satu ketenangan.
Nota d kaki: Memang aku nak balik kampung pun 06/03 2009 nie sebab mak sedara aku nak kawin. Kalu aku tak balik merajuk plak bakal pengantin baru tue. Selamat Pengantin Baru Che Sue.

2 comments:

The Kimme Kimme's said...

yeah slamat berkahwin mak su..haha

Alfie Stole Niena said...

mana oleh2 dari kelantan?? =)